האתר החדש מביא לידי ביטוי את הערכים של דיוק, טבעיות ואיכות.
פיתחנו מערכת חכמה להזמנות אונליין, עם הפרדה ברורה בין קטלוג המוצרים הקבוע לבין קטגוריית מגשי האירוח, כולל מנגנון חישוב אוטומטי לפי וריאציות (50 או 100 מ״ל) ושיוך ההזמנה לסניף הקרוב ביותר על בסיס מאגר כתובות ממשלתי.
מעבר לכך, שולב שאלון התאמה אישי שמאפשר ללקוחות לקבל המלצות מדויקות על תמציות הפטריות המתאימות להם.
אתר חנות אונלייןTriterra Farm חקלאי יודפת
מאז 1960 חקלאי יודפת מטפחים את אדמות הגליל, ומובילים חדשנות ומצוינות בחקלאות הישראלית והבינלאומית. מתוך מורשת זו נולדה Triterra Farm – מותג כחול-לבן המתמחה בגידול פטריות מרפא ותמציות סופר־פוד איכותיות. מטרת הפרויקט הייתה ליצור אתר חנות אונליין חדשני, שיאפשר חווית רכישה נוחה, חיבור בין הסניפים, ויעביר ללקוחות את התחושה של בית קפה אירופאי עם ניחוח גלילי.
UX/UI
HTML/CSS/JS
WORDPRESS


מההקטע?
-
לקוח
טריטרה פארם – חקלאי יודפת
-
מדינה
ישראל
-
הפרויקט נעשה על ידי
עיצוב: שלמה חיון
פיתוח: LM Web Solutions
מסכיהאתר
1200px
אזמה עשינו?
-
פיתוח חנות אונליין מלאה: בנויה על WordPress עם Gutenberg, המאפשרת שליטה מוחלטת על התוכן והמבנה.
-
שאלון התאמה אישי: כלי אינטראקטיבי שמסייע ללקוחות למצוא את המוצר המתאים להם ביותר.
-
עמודי מוצר עשירים ומעוצבים: הצגה מפורטת של המוצרים עם מידע מקצועי ותמונות איכותיות.
-
חוויית קנייה מושלמת: אזור אישי, עגלת קניות ורשימת משאלות לשיפור חוויית הרכישה.
-
בלוג ותוכן מקצועי: מאמרים והסברים על עולם פטריות המרפא להעמקת הידע של הלקוחות.
-
אופטימיזציה לביצועים: מהירות טעינה גבוהה, חוויית שימוש חלקה בכל מכשיר, ועיצוב מותאם למובייל.
תחזוקה שוטפת ושיפור מתמיד:
האתר מאפשר ל-Triterra להמשיך להרחיב את קו המוצרים והתוכן, תוך שמירה על חוויית משתמש איכותית וביצועים גבוהים.
פרויקטים
נוספים
תנו הצצה למה שאנחנו אוהבים לעשות: אתרים ודפי נחיתה שאפיינו, עיצבנו, פיתחנו והידקנו לכדי שלמות.
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions
LM Web Solutions